HUOLELLISUUDEN JA KÄYTTÄYTYMISEN ARVIOIMISEN KRITEERIT

 

Oppilaiden käyttäytyminen arvioidaan 2., 4., ja 6. jakson todistukseen

 

10

 

-          Oppilaalla hyvät käytöstavat (ystävällinen, tervehtii, kohtelias).

-          Auttaa muita. Yhteistyökykyinen. Myönteinen.

-          Ei luvattomia poissaoloja. Ei aiheettomia myöhästymisiä.

-          Noudattaa sääntöjä (ei häiritse tunneilla, ei rangaistuksia).

-          Kantaa vastuuta omasta oppimisesta (tehtävät tehty, välineet mukana) ja ympäristöstä.

-          Huolellinen (poissaolot selvitetty). Työn jälki siisti.

-          Rehellinen. Luotettava.

9

-          Lieviä puutteita edelliseen verrattuna

8

-          Käytös yleensä asiallista.

-          Noudattaa pääsääntöisesti ohjeita.

-          Käyttäytymisestä pitää harvoin huomauttaa.

-          Ei rangaistuksia.

-          Ei häiritse opetusta.

-          Käy säännöllisesti koulua (ei aiheettomia poissaoloja, myöhästelee satunnaisesti)

7

-          Käytöshäiriöitä. Usein huomautettavaa.

-          Luvattomia poissaoloja joskus.

-          Läksyjä tekemättä joskus.

-          Myöhästymisiä joskus.

-          Välineiden unohtamista joskus.

-          Rangaistuksia joskus.

6

-          Käyttäymisessä toistuvasti edellä mainittua.

-          Selvittämättömiä poissaoloja.

-          Pinnaamista, myöhästelyä, häiriköintiä, välineiden unohtamista, läksyjä tekemättä toistuvasti.

-          Huonoa kielenkäyttöä toistuvasti.

-          Rangaistuksia toistuvasti.

5

-          Asenne kielteinen. Ei noudata sääntöjä.

-          Väkivaltainen.

-          Välinpitämätön asenne.

-          Jatkuvasti huomautettavaa.

-          Suorittamattomia jälki-istuntoja.

4

 

-          Oppilas ei käy koulua.

 

 

 

 

 

 

 

 

Thursday the 22nd. Joomla Template Maker.
Copyright 2012

©